torsdag 18 oktober 2012

Så mycket jag hinner

Maken åkte till Norge på möte i natt och om det var en enda dag den här veckan jag inte ville vara själv så var det just när hans möte låg.
Själv fick jag hämta och lämna alla barn, köra lillan till barnvakt efter dagis, utvecklingssamtal för sonen, tillbaka till barnvakten, till lillans dans, hämta dottern på fritids, hem och laga mat, iväg till cirkusskolan med dottern, tanka (höll på att få besinstopp), hem och bada lillan och snart ska jag tillbaka till cirkusskolan för att hämta dottern.

Samtidigt försöker jag planera lite inför morgondagens handling. På lördag ska vi har Halloweenfest med goda vänner så det är lite att planera med. Det är också en del kvar att köpa till dotterns rum och det tänkte jag också försöka hinna med imorgon. Som om inte det vore nog så ska jag handla åt dagis imorgon och maken ska vara med på dagis höststäd på lördag mellan kl 9-15.
Intensiva dagar, som vanligt!

Slänger in några till bilder från  dotterns nya rum:




Liiiite tassels får man väl ändå ha?!

2 kommentarer: