onsdag 24 oktober 2012

Snurrar på

Dagarna bara snurrar på här, och det i ett fasligt tempo! Snart snart är det höstlov och det ser JAG fram emot. Tänk er lata morgnar, att inte ha planer för en hel dag eller att gå i pyjamasen till lunch!
Men det där med inga planer blir det nog inget med tror jag. Vi har redan bokat upp en hel del dagar och nu sitter jag och funderar på om jag skulle ta med mig tjejerna och åka till Sthlm ett par dagar. Jag uppskattar verkligen att komma hemifrån när jag kan så jag vill nog ta mig härifrån om det går.

Idag blev jag i alla fall klar med skolarbetet för den här gången. Nästa vecka kommer väl en ny uppgift, men just nu är jag ledig i alla fall. På fredag ska jag jobba, men sedan är det helg och LOV!!!

Nu en koffeinfri cappuccino och lite glass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar