måndag 15 oktober 2012

Trassel i stugan

Jag mår fortfarande sådär, inte kan jag påstå att jag är mycket bättre i alla fall. I morse skulle jag egentligen ut och springa, men regnet vräkte ner och jag mådde kasst så inte ens det fick ut mig.
Sonen fick även sluta med sin medicin idag eftersom han bara blev sämre och sämre på den, då fungerade den uppenbarligen inte. Han är besviken, men det finns alternativ!

Idag var jag på kurs igen, dessa kurser tar aldrig slut! Inte vet jag om jag blir klokare av det heller. Helt ärligt så tycker jag ibland att jag kan mer än kursledarna, och idag var det andra kursdeltagare som sa samma sak om mig. Undra vad det krävs för bakgrundskunskaper för att hålla sådana där kurser?!

För att trösta oss själva lite åkte jag och sonen iväg och handlade glass nu på kvällen. Det var extrapris på Ben & Jerrys på Coop så det blev ett gäng sådana.



Nu blir det soffhäng med min glass och sedan kasta sig i säng. Imorgon ska sjukgymnasten bända i mig igen så det gäller att vara redo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar