fredag 5 oktober 2012

En vanlig fredag

Kvällen spenderades på leklandet som en förening vi är medlemmar i hade hyrt. Barnen hade toppenkul och jag fick chans att prata med andra vuxna en stund.





På vägen hem skulle jag svänga förbi en kompis med lite piller från hälsokosten och insåg hur illa det såg ut att komma med den här påsen på kvällen. I det bostadsområdet (vårt gamla område) var det dessutom skottlossning igår och en man blev skjuten i bröstet. Lillan var under tiden det hände hemma hos min mormor, några hundra meter ifrån där de sköt! När jag skulle hämta henne möttes jag av 5 polisbilar och folk överallt i en enda röra!


Hur som helst, jag lyckades lämna pillren utan att varken bli tagen för en brottsling eller bli skjuten.
När vi kom hem åt vi varma mackor och tittade på X-factor. Inte helt oväntat somnade tjejerna tidigt och jag gör svart det samma...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar