lördag 20 mars 2010

Natten

Jag tog in lilla kaminen till mig i natt eftersom jag visste att hon skulle vakna av feber under natten. Kl 2.30 var det dags och då låg hon bara och yrade av febern och jag hade aldrig hört henne från rummet intill där hon annars sover. I med Ipren och försöka sova vidare. Kl 3.30 yrade hon igen och var precis lika varm som innan hon fick Ipren, alltså fick jag dundra på med lite Alvedon också.
Sedan sov vi allihop till kl 8.45 i morse!!! Undra om det var Cocillianan som gjorde susen även för sömnen?! I så fall sak vi snåla med den medicinen.

Tydligen är det kaos här i vår stad idag pga något som gått sönder, men det påverkar inte oss här hemma alls som tur är.

1 kommentar:

  1. Skönt att få sova, men det var nog hostmedicinen som gjorde sitt, det är ju morfin i så.. jag brukar själv använda den när det behövs, men man blir grymt trött & slö av den *L*.. Hoppas ni kryar på er snart,dax för er att få va friska nu.. kram Jessica

    SvaraRadera