söndag 7 mars 2010

Ännu en vecka är slut

I morse insåg jag trött att jag var tvungen att hitta på något med barnen. Efter alldeles för lite sömn i natt och med en fruktansvärd mensvärk tog jag beslutet att biblioteket var en bra val. Tyst och lugnt föreställde jag mig det.
Väl där träffade vi en pappa med sin dotter som är i tjejernas ålder. Just den här familjen har vi sprungit på ca 6 ggr bara i februari och mars och vi känner varandra lite sedan tidigare. Tjejerna röjde som galna inne på biblioteket och var inte särskilt intresserade av böckerna.



Jag tror att det var skönt för barnen att få leka av sig lite efter all sjukdom.

På eftermiddagen hämtade vi sonen vid bussen och köpte hamburgare. Nu på kvällskvisten fick sonen ta ett premiärbad med mig och han var modig nog att till och med rulla sig i snön före bad. Det skulle jag aldrig göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar