söndag 7 mars 2010

Host host host

Igår kväll trodde jag att lillan skulle hosta upp lungorna. Hon som inte hostat alls innan började på en sekund att hosta hysteriskt och har sedan fortsatt. Idag är det något bättre, men det återstår att se hur natten går.

Kvällen med klasskompisen blev trevlig. Vi drack vin, åt snacks och pratade om livet. Skönt att få prata med en vuxen människa igen.

Idag kommer äntligen min älskade son hem igen! Han har varit hos sin pappa sedan i tisdags och jag har saknat honom så otroligt mycket. Ibland kan vi båda tycka att det är skönt att få en paus från varandra eftersom vi är tillsammans hela tiden, men den här gången har det varit saknad från han steg på bussen.



Jag har fjäskat som aldrig förr för sonen nu när han varit borta. Gjort hans sysslor som han inte gjorde innan han åkte, som att bädda rent i sängen tex. Jag tvättade också överkastet åt honom eftersom jag vet att han älskar när det luktar rent.
Igår hittade jag och tjejerna hans favoritdricka i affären (den säljs på väldigt få ställen) och jag köpte en direkt till honom och ställde på byrån i hans rum.

Hoppas att han vill prova badet ikväll.

1 kommentar:

  1. Jag längtar också efter honom....jättemycket!
    Hälsa honom det och en sån där lustig K-kram från Mommo

    SvaraRadera