söndag 14 mars 2010

Feber och fixande

Dotterns feber har hållt i sig hela dagen, den går aldrig under 39 grader. Hon har varit trött och vilat mest, vilket är bra.
Maken klättrade upp på carporten och skottade bort massa snö så att taket på carporten inte går sönder, taket hade nämligen börjat svikta av tyngden från snön som rasat ner från hustaket på carporten. Hela tiden när han skottade is och snö tröstade han sig med att kunna krya ner i badet ikväll och samma sak gjorde jag när jag tog hand om sjuka och griniga barn.
Nu på kvällen upptäckte jag att värmen inte varit på på badet sedan igår kväll så temperaturen var nere i 28 grader vilket betyder att vi inte kan bada ikväll.

Imorgon återstår det att se om jag kan gå till skolan eller om det blir läkaren med dottern istället...

Behöver jag säga att min trötthet är tillbaka?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar