tisdag 30 mars 2010

Ännu en bra dag

Oj oj oj vad jag insuper kraften som jag har lyckats frambringa de sista dagarna. Jag passar på att plugga och få annat nyttigt gjort nu innan krafterna försvinner igen.

Katten råkade ut för en olycka när han trasslade in sig i ett snöre. Hans båda bakben satt jättehårt fast i tråden och han var livrädd. Knäpp-katten gömde sig under badkaret där tjejerna badade och en stund senare hittade jag honom genomblöt i hallen.
Eftersom han är min bebis lindade jag in honom i en handduk och bar runt på honom i en halvtimme.



Han var inte direkt olycklig över uppmärksamheten om man säger så....

1 kommentar:

  1. Åååh, Mommos lilla Gobit! Vilken fasansfull erfarenhet, men nu vet han hur han ska göra för att bäras runt en stund. Kom hit med stollkissen!

    SvaraRadera