lördag 13 mars 2010

Min trötthet

Idag har jag haft samma trötthet som resten av veckan. Jag är trött när jag vaknar och det blir liksom inte bättre någon gång under dagen, så himla irriterande. Jag tillhör en av dem som ogillar trötthet mer än illamående och huvudvärk så ni kan ju gissa hur jag har lidit den här veckan!?

När vi var ute och badade med tjejerna pratade jag och maken om min trötthet och jag sa att jag nog är så trött för att jag bär på så mycket inre stress efter all sjukdom och allt jag missat i skolan.
När vi kom upp ur badet kände jag mig piggare än jag har gjort på hela veckan konstigt nog, man brukar ju bli trött efter badet!

Kanske är det så att det ibland räcker att erkänna för sig själv att man tycker att tillvaron varit lite tuff?! Jag fick i alla lite krafter tillbaka, nu återstår att se om morgondagen bjuder på ytterligare lite energi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar