onsdag 12 november 2008

Sitter här...

...trött och sliten efter en lång dag.

Först var det matlagning på dagis i 6 timmar. När jag kom hem hade jag huvudvärk, var hungrig och stank pannkakor (dessa pannkakor förföljer mig). Som tur var kunde jag sitta ner i en timme och vila innan det var full fart här hemma igen.
Grannen kom och släpade ut mig och tjejerna i sandlådan i 1½ timme, detta piggnade jag till en aning av faktiskt.
Maken lagade Spagetti Carbonara och efter maten var det bara att kasta sig iväg till sonens skola för möte med rektorerna som klassrepresentant. Där satt man och kände sig som ett Hubbabubba med en hjärna som en amöba och så ska man försöka spotta ur sig smarta och insiktsfulla kommentarer och frågor....

Nu ska jag ta några Dumle och titta på tv, om maken kopplar bort sin nya vardagsrumsdator därifrån så klart..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar