måndag 3 november 2008

Måndag

Igår fick jag reda på att en kompis har blivit lämnad av sin kille. Han lämnade henne tydligen för en arbetskompis och det hela kom som en chock för henne. Jag var där till sent i går kväll och har tänkt mycket på henne idag.
Jag är så glad för allt gott jag har omkring mig.

Huset vi var och tittade på har redan gått upp ½ miljon i budgivningen, det var alltså fler än jag som såg vilket fantastiskt hus det var. Undra var vi kommer att hamna till slut?!

Stora tjejen är på utflykt med dagis idag och kommer hem sent, hon har nog en hel del att berätta när hon kommer tillbaka. Typ "Milla sprang fort och så gungade vi" "Isak åt en korv och sedan kom bussen". Man får med andra ord läsa mellan raderan om man ska komma åt de goda bitarna.

Jag har matmöte på dagis ikväll så jag har bakat Caramel and Apple Cupcakes, jag kanske lägger in bild senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar