fredag 28 november 2008

Mamma Mia

Jag och maken har precis sett filmen Mamma Mia och tryckt i oss mer chips och godis än vi borde. Filmen var ok, men inte alls så bra som alla har sagt tycker jag. Jag kan inte förstå hur man kan vilja se den 5 ggr på bio som flera verkar göra.

Kl 7 i morgon bitti åker maken på jobb, förhoppningsvis bara i 8 dagar den här gången. Varje dag med övertidsersättnig så vi klagar inte.

Jag njuter i fulla drag av julstämningen här hemma, men efter att ha sett alla klipp från Grekland i filmen kan jag känna lukten och höra musiken därifrån. Vi bara måste dit snart, det landet har en speciell plats i mitt hjärta och jag dras dit gång på gång utan att veta varför. Maken känner nästan som jag för landet så det blir nog en tur dit fortare än vi tror...

1 kommentar:

  1. Film ska ses på bio och speciellt gäller det Mamma Mia!

    SvaraRadera