torsdag 20 november 2008

Medlemsmöte

Kom hem från medlemsmötet på förskolan för en stund sen och är helt slut. Så där slut i huvudet trots att man inte kan slappna av tillräckligt för att gå och lägga sig.
Sitter här och mumsar Dumle (jag har slutat inbilla mig att jag kan gå ner i vikt) och funderar på vad för gott vi kan äta i helgen. På lördag ska vi baka pepparkakor så då får det bli något lätt eftersom allas magar kommer att vara uppblåsta av pepparkaksdeg. Maken tycker att alla som äter deg eller smet av något slag är konstiga så han får ta en extra macka den dagen.

Nu ska jag sätta mig i soffan och varva ner så att jag kan gå och lägga mig snart. Tankarna på hus och lånelöfte snurrar i huvudet så jag kanske kommer att ligga och vrida mig en timme innan jag somnar, bäst att skynda sig nu.

1 kommentar:

  1. Pepparkaksdegen är helt klart godare än de färdiga kakorna!
    Kladdkake-smet funkar också bra. Eller en liten bullsnutt från bakbordet kanske?

    SvaraRadera