torsdag 27 november 2008

Lykta

Medans jag väntade på att kompisen skulle bli klar att fika så sprang jag runt på stan och gjorde ärenden. Till slut hittade jag det jag har letat efter i 2 år nu. En lykta att ha utanför huset som är gjord för flera värmeljus.



Ikväll ska jag tända den, spela julmusik och börja pynta lite smått här hemma. I morgon får man för första gången

Fikat med kompisen var som vanligt trevlig. Eftersom vi har 7 barn tillsammans är det svårt att hitta luckor som passar båda, men de gånger man hinner ses är det alltid lika trevligt.
Titta in i hennes blog, där finns alltid något kul att läsa och bli inspirerad av:
http://malinmys1.blogspot.com/

1 kommentar:

  1. Tack själv!! Mycket trevligt! Hoppas vi kan få till fler "luckor" eller iaf halvluckor :-)

    SvaraRadera