måndag 16 september 2013

Vad får man skriva om i bloggen?

Till er som läser min blogg tänkte jag ge min syn på detta ämne.

Min blogg handlar om mig, mitt liv, mina känslor och upplevelser. Det är jag själv som censurerar och väljer hur personlig jag vill vara här, av naturliga orsaker. Eftersom bloggen handlar om mig anser jag mig ha rätt att själv välja det jag skriver om, med små undantag. Att lämna ut någon annan för mycket är inte ok, särskilt inte barn.

Om något jobbigt händer i mitt liv hör det absolut hemma att skriva här, jag vill inte uppfattas som en överjordisk människa som bara glider runt i en problemlös tillvaro.

Jag har aldrig lämnat ut någon med namn, bild eller liknande på ett negativt sätt här. Oftast när jag har skrivit något negativt om någon så har jag gjort det på ett sådant sätt att man bara kan veta vem jag beskriver om man sedan innan känner till vad som hänt, och då är det ju ändå ingen hemlighet.

På sista tiden har ett par personer antytt att jag hänger ut vår konflikt för mycket i bloggen. Den åsikten får stå för dem. Gillar man inte det jag skriver är det helt enkelt bara att sluta läsa bloggen, svårare än så är det faktiskt inte.

Åsikter på detta inlägg är helt ok!

1 kommentar:

  1. Helt rätt där!! Detta är din och ingen annans blogg! Låt bli att läsa om det är ngt som stör... Kraaaaaaaam Maja

    SvaraRadera