onsdag 11 september 2013

Populära fiskburgare

Igår kväll kom grannen över med lite dunderpiller och med dem i kroppen sov jag som en stock hela natten. När jag vaknade i morse kändes ryggen aningen bättre, men det blir värre igen är jag går eller sitter. Trycker i mig lite piller ikväll igen så borde jag vara mycket bättre imorgon.

Annars är det som vanligt här hemma. Dottern hade cirkusskola på eftermiddagen och till middag gjorde jag laxburgare med skagenröra. Lillan och sonen åt hur mycket som helst och både hävdade att fiskburgare är mycket godare än vanliga hamburgare. Det är sådant som här det roligt att laga vardagsmat!

I natt kommer maken hem efter 3 veckors jobb. Jag längtar ut härifrån så något måste jag ng hitta på i helgen. Man blir lätt trött på att sitta här hela dagarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar