söndag 22 september 2013

Toppen-fiesta!

Festen blev verkligen lyckad, men det visste jag innan eftersom sällskapet är så otroligt bra.

Jag hade pysslat lite med dekorationer:

Tequila-bricka så klart!

Bordsplaceringen bestod i citat som passade in på var person. Sedan skulle de klura ut vilket citat som hörde ihop med dem själva. Riktigt kul!

Så här mötte jag mina gäster som kom:

Alla fick välja en mustasch i valfri färg.

Barnen var hungriga och fick äta först:

Vi andra minglade lite:

Dottern hade gjort egna pinjatas som vi fyllt med godis till barnen:

Allvarlig mustasch-kvinna:

Dessa barn vet hur man festar!

Det här spelet hade jag köpt till kvällen. Det går ut på att man läser ett påstående, räknar till tre och så ska alla peka på den påståendet stämmer in bäst på. Herregud vad vi skrattade!

Tequilan tog snabbt slut! Men vi var ju några som delade på den.
He he, bilden ser värre ut än det var. Någon spelade att hon druckit hela flaskan själv tror jag.
Långt in på natten lekte barnen fortfarande och hade kul:

En riktigt riktigt härlig kväll med det bästa sällskapet. Med de här personerna mår man alltid bra och mina batterier är inte bara laddade efter helgen, de är också uppgraderade till en starkare sort.

 

3 kommentarer:

  1. Kvällen var flawless, så himla trevligt! Ääälskade verkligen soppan! Citaten var en kanonidé (fast inte helt lätt), jag älskar den typen av klurigheter! Och barnen, shit, vad roligt de hade! Ett par glas vin till mig nästa gång så kan det inte bli bättre.
    Tack igen och kram.

    SvaraRadera
  2. Ja jag går fortfarande runt och fnissar över saker från gårdagen. :-D Vilket härligt gäng vi har samlat!
    Tack själva, kram!

    SvaraRadera
  3. wow, ja verkligen helt underbar kväll och precis som du skriver Jill så laddar det batterierna så till den milda grad att man knappt tror det är möjligt!! Supertack till er allihop för att nu finns!!!
    Kram Maja, Lars & Nova

    SvaraRadera