lördag 7 september 2013

Härlig fredag

Igår var jag effektiv minsann! Före kl 9 hade jag dammsugit, städat badrummet, vattnat blommorna och städat köket. Sedan körde jag en kompis till veterinären med sin katt, helghandlade och åt lunch. Eftersom barnen var så otroligt duktiga när jag var på möte på torsdags kväll (sonen var barnvakt) så hade jag lovat ett extra mysigt fredagsfika där de fick önska godsaker. Massor av gott intogs och sedan åkte vi till biblioteket och lånade böcker.

Efteråt lekte vi lite i en park, det är ju fortfarande sommar ute så det är bäst att passa på!

På kvällen var det fredagsmys med tända ljus överallt! Jag somnade nästan samtidigt som barnen...

Idag ska vi iväg på marknad, och solen skiner från en klarblå himmel så det kommer att bli toppen!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar