onsdag 4 september 2013

Ärenden och hopp om ett litet affärsmöte

Idag har jag gjort lite ärenden under förmiddagen. Bl.a. Har jag köpt färg att måla entrétrappan med, något jag tänkt göra i flera år! Nu ska den alltså bli fin, och orkar jag fortsätter jag kanske med hela sockeln runt huset.

Dotterns cirkusskola började idag för terminen, och oj vad hon har längtat! Och oj vad jag INTE har längtat efter detta körande hela dagarna! Jag lämnar ju i alla fall tjejerna samtidigt på skolan i år, alltid något! Däremot hämtar jag lillan kl 13:30 och dottern 15:00. Ibland kör jag sonen till eller från skolan där emellan också. Och så tillkommer ärenden, aktiviteter osv. Tur att jag älskar vår bil så mycket! Extra tur eftersom kamremsbytet om ett par veckor kommer att kosta 18 000kr!!! Helt otroligt att det kan vara så dyrt. Hade jag inte gillat bilen hade jag vägrat detta och sålt den!

Imorgon är det läkarbesök för min del, tror att det är den årliga hjärtkollen igen. Sedan är det föräldramöte på sonens skola och kanske ett litet affärsmöte på kvällen om jag och maken får som vi vill. Spännande, men väldigt osäkert i dagsläget.

Nu börjar snart Melatoninet verka och då är det bäst att haka på in i Dreamland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar