måndag 2 september 2013

Tjejmys över, vardagen är tillbaka

Hela helgen har jag och tjejerna haft tjejmys. De fick sova i min säng både fredag, lördag och söndag! Så himla mysigt att krypa ihop mellan mina små, bäst att passa på när de vill.

Nu har veckan dragit igång igen med allt vad det innebär. Möten, fritidsaktiviteter, skola osv. Lillan fullkomligt älskar skolan! Även om det tar mycket av hennes energi att vara där ser jag hur mycket det ger henne. Dottern har ju alltid gillat skolan så där flyter det på lika bra som vanligt. Skoltrötta sonen har fått en nytändning med ny skola, ny klass och nya ämnen. Alla tre barnen har det alltså toppenbra i sina skolor.

Själv väntar jag att anmälningen ska öppna för att söka skola i vår, spännande!

Nej, åter till vardagssysslorna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar