lördag 28 september 2013

Katt-modell, ponnyridning och ekologiska morötter

Satt här i sängen i morse med mitt morgonkaffe när jag såg en intressant annons i tidningen. En veterinärklinik i stan hade öppet hus och massa roligheter, bl.a. Djurfotografering. Genast samlade jag barnen, stoppade in kattungen i en kattbur och for dit. Tjejerna fick rida ponnyridning, vann choklad i en teckningstävling och fick gratis fika, katten blev plåtad.

Bilderna får vi hämta om ett par veckor, tror de blev toppenbra!

Efter lunch drog vi vidare på matmarknad med min vän, och lillans gudmor K.

Enda inköpen blev ekologiska morötter, broccoli och eukalyptushonung:

På kvällen stod valet mellan att gå ut eller att ta hemmakväll. Min EDS bestämde åt mig och sände ut smärta och trötthet i hela kroppen. Mysbyxorna åkte på och så tände jag massor av ljus i hela huset. Inte helt fel!

Imorgon börjar äntligen aquabiken som jag längtat efter, kul!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar