lördag 25 maj 2013

Ytterligare en underbar dag

Klockan är just nu 22.30 och vi kan alla tre konstatera att v haft en toppendag!

Idag var det shopping för hela slanten (och då menar jag det verkligen)! Även den mest tveksamme shopparen shoppade loss idag och till slut orkade vi inte ens bära alla påsar.

Men vi började så klart dagen med en god frukost ute

Sedan strosade vi runt lite och såg bl.a. Den här ridande polisen mitt på Times Square:

Efter det åkte vi ut från stan för lite bättre shopping:

Vem hade kunnat ana att det skulle se ut så här 30 min från New York?!

Förutom shopping fikade vi gott:

Och från bussen tillbaka fanns en del kul att fota:

Vi hittade vår favoritrestaurant från Florida här i NY, det bara måste bli ett besök dit:

Skönt med ett hotell med bra läge:

Och nice inredning:

På kvällen gick vi till en fin fisk- och skaldjursrestaurant, och äntligen fick jag ett (läs två) glas champagne...

...och maken ostron!

Utsikten från vårt rum är fantastisk måste jag säga:

Nu somnar jag nästan skrivande, så jag får berätta mer imorgon.

 

1 kommentar: