söndag 26 maj 2013

Så mycket kul, så lite tid!

Den här staden bjuder på det mesta måste jag säga! Hur länge man än stannar skulle man ändå inte hinna allt man vill göra. Alltså tar vi en dag i taget och gör det vi hinner.

På förmiddagen strosade vi längs 5 th Avenue och tog Broadway tillbaka. Mycket shopping och sightsing.

Jag utanför Empire State Building:

Shopping på Victoria's Secret:

Lunch på Red Lobster:

Kul att titta på på gatorna:

Om alla godisaffärer såg ut så här skulle det säljas dubbelt så mycket godis:

Barbie-avdelningen på Toys R'Us på Times Square:

Fatta att de har ett Parisehjul inne i den butiken!!!

Mycket kaffe har det blivit:
Och kvällen avslutades på absolut bästa sätt! Vi gick på Comedy Club och såg Stand-up.
En del var så roliga att jag trodde att jag skulle kissa på mig!
Kul att göra något annorlunda mot det vi gör hemma!
 

1 kommentar: