torsdag 30 maj 2013

Sjukdom och möten

Som jag tidigare skrev så är vardagen verkligen tillbaka! Idag gjorde jag ärenden på förmiddagen, följde med lillan på inskolning i skolan efter lunch och sedan hade jag ett möte kl 15 och ett kl 18.30 för en av föreningarna jag är aktiv i. Kom hem kl 21 helt slut, tog ett glas vitt och gick och la mig.

Nästa vecka börjar en intensiv period på 2 veckor. Jag ska göra storbak 4 ggr till dagis, skola och kalas, gå på avslutningsfester för dagis och skola, fixa lite med sonens läger, ha kalas för lillan både hemma och på dagis, ha extra insatt möte runt lillans skolstart, vaccinera tjejerna mot diverse saker, gå på dotterns och sonens skolavslutningar, få hem nya kattungen och massa massa mer som jag inte ens orkar tänka på nu.

Alltså ska jag njuta av helgen och sedan dra ett extra djupt andetag på söndag och hoppas att det räcker.

2 kommentarer:

  1. Pjuuh!! Tänkte föreslå att ses nästa vecka, men det är ingen brådska :-)

    Var rädd om dig, glöm inte att stanna upp och andas. Och leva.

    SvaraRadera
  2. Jag tänkte förbereda en del den här helgen så det är inte omöjligt att vi kan hitta en lucka. :-)

    SvaraRadera