lördag 11 maj 2013

Vårbilder

Även om det är lite kyligt i luften kan man inte låta bli att vara ute när solen äntligen skiner igen. Som jag har saknat den där solen! Visst, alla saknar den, men jag mår riktigt dåligt av att inte se den på ett halvår.

Jag och tjejerna åkte till en liten holme rätt centralt här i stan och jag passade på att ta lite bilder:

Våren är inte min favoritårstid, men ljuset på våren och hösten är så härligt tycker jag. Vet inte om jag lyckats fånga det i någon av bilderna, men jag hoppas att ni ser det!

 

1 kommentar:

  1. Våren är inte min favorit heller. Framförallt är det den stressigaste årstiden, så många måsten, borden och sedan samtal, möten, avslutningar, uppvisningar. Och så tröttheten, som vi berört tidigare. Men visst är det härligt med ljuset, håller med dig där. Vackra bilder, på vackra flickor. Som du är så duktig på!

    SvaraRadera