fredag 24 maj 2013

Äntligen framme i NY

Än en gång hindrade ett amerikanskt oväder oss från att landa som beräknat. Flygplatsen vi skulle flyga till stängdes pga kraftigt oväder så vi fick landa på en mindre flygplats, tanka, och vänta in bättre väder innan vi kunde flyga till Newark.

All väntan var dock värt det! Oj vilken stad det här är! Så många skratt och så mycket roligt redan! Här kommer ett urval av bilder jag tagit idag:

Åkte limo från flygplatsen till hotellet:

Lite shopping med grabbarna:
Jag på Times Square:

Jag tog två öl till maten och blev full! Skyller allt på jetlag!

Varför har vi inte öltappar vid borden hemma?

Effektiv parkering:

Utsikten från vårt hotellrum på 39:e våningen:

Jag och maken fånade oss:

Vi ligger vi i sängarna och tittar på när de fixar toaletten som nyss svämmade över. Alla vill bara sova nu ju!

 

2 kommentarer:

  1. Så kul att ni gör det här, bara ni tre.
    Limo, alltså?

    Gillar inte det där du skriver om landningarna. Det är min fasa inför vår kommande resa...

    Hoppas toan är okej:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ha ha, limon var en överraskning till sonen. Och ja, han blev mycket förvånad! :-D
    Toan svämmade över och vi hade personal som sprang här i omgångar, men nu verkar den fungera. :-p

    SvaraRadera