fredag 10 maj 2013

En kall, men vacker dag

Vaknade i morse och mådde verkligen inte bra. Jag har ökat min medicinering igen, och varje gång jag gör det blir jag så dålig. Blä!!

När jag väl hade tagit mig ur sängen åkte jag och tjejerna in till stan för att köpa ett nytt batteri till sonens mobil. Sedan handlade vi lunch på ett ställe som har raw food, och tog med oss den till en park i närheten.

Trots det vackra vädret var det rätt kallt ute idag. Så efter lunchen åkte vi vidare till en leksaksbutik och träffade Darth Vader:

Efter det var det lite varmare så vi åkte hem och lapade lite sol på baksidan. Jag tog ett raw food mellanmål i solen:

Inte särskilt synd om mig som måste leva på den här kosten, hur gott som helst!

Till middag gjorde jag plockmat:

Barnen har lekt med granntjejen och sonen sover hos en kompis. Vi är rätt nöjda med andra ord så här på fredagskvällen!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar