måndag 11 juni 2012

Spontan-tur

När jag hämtade lillan på dagis fick jag för mig att vi skulle cykla in till stan en sväng så det gjorde vi.
Men vem kan klandra mig för att vilja det när det är så här det ser ut längs vägen:



På stan inhandlades det diverse saker för att kunna göra egna prinsesskransar på midsommar. På blomsteraffären ville de nämligen ha 500 kr styck för detta!
Lillan var nöjd över att få välja glitter till kransen så det blir nog bra. Vi hann med hemmagjord glass och sorbet också innan vi trampade hemåt.
Väl hemma mixade jag vattenmelondrinkar till oss som vi avnjöt i solen:


Nu sitter jag med en skål av naturens godis och känner mig nöjd med dagen. Mycket fick jag gjort och alla har varit nöjda och glada.

2 kommentarer:

  1. En sådan superkamera du måste ha! Jag får alltid så mycket kontraster när jag tar kort i skarpt dagsljus. Dina bilder ser nästan ut som vackra målningar med perfekt ljus, hur är det möjligt? Om man förstorar upp den översta bilden så ser trädet i förgrunden ut som att det är ritat. Hur gör du det?

    Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Jag tar bilderna med mobilen faktiskt. Använder en app som heter Pro HDR. Den kostar en slant men är värt det, superbra!

    Kram

    SvaraRadera