torsdag 7 juni 2012

Done!

Nu är jag klar med det mesta jag skulle göra i veckan, och barnen var så snälla att vänta med att bli sjuka tills jag var just klar.

Jag har helghandlat, hämtat ut nya gräsklipparen och även ett paket från svärföräldrarna, varit hos tandläkaren, städat på dagis och kört barn fram och tillbaka.

Barnen har varit snuviga några dagar, men inget mer. Nu efter att jag lagt dem steg dotterns temp snabbt och jag insåg att förkylningen på riktigt flyttat in. Ok då, vi är ju klara för veckan så det får väl vara ok. Jag ringde och sjukanmälde henne redan nu på kvällen, så kan vi ligga och lata oss länge imorgon. Kanske kan vi äta frukost i sängen alla tre?!

För en stund sedan hämtade jag lilla kaminen och la henne i min säng, nu tror jag att jag ska krypa ner brevid henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar