söndag 10 juni 2012

Inte lika effektiv idag

Ja om jag var väldigt effektiv igår så var jag det inte idag. Kanske gjorde jag av med all energi igår, kanske beror det på att barnen vaknade kl 5.45 i morse...

Vi har verkligen inte gjort något alls idag så jag måste erkänna att det ska bli skönt med måndag imorgon. Bara en vecka kvar nu, sedan är det sommarlov! Misstänker att vi snabbt kommer att bli rastlösa så det ska bli spännande att se om vi lyckas fylla dagarna. Mycket handlar så klart om väder också.

De sjuka barnen är i alla fall bättre idag. Dottern är mycket bättre och får gå till skolan imorgon, sonen behöver nog en dags vila till innan han är redo. Håll nu tummarna för att inte lillan blir sjuk!

Efter middagen badade jag och tjejerna bubbelbad och då slog det mig att ett sådant där Swimspa kanske skulle vara något för oss nästa gång. För er som inte vet vad det är så är det ett utomhusbubbelbad som är lite större och som har jets framtill så att man kan simträna trots den lilla storleken. En del swimspan är faktiskt inte så galet stora att vi inte skulle få plats med ett och storleken behöver vi ju även när vi inte tränar eftersom barnen älskar att leka i vattnet.
Jag hittade en del som verkade ok när jag surfade runt och så hittade jag det här:


Herregud säger jag bara!!! Inte för att jag skulle ha något emot detta, men hjälp vilket stort!!
Priset var heller inte inom vår budget, men det var ju ingen direkt överraskning.

Om någon nu blev sugen på detta så ja, det tillverkas faktiskt här i Sverige!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar