söndag 3 juni 2012

Bröllop!!!

Igår var det äntligen dags för våra goda vänner att gifta sig. Allt var så genomtänkt, lagom och oerhört vackert. Jag blir glad bara jag tänker på gårdagen!
Med brudens tillstånd delar jag här med mig av lite av det underbara vi fick vara med om igår:


Från kyrkan till festen åkte vi i en buss från 60-talet. Hur cool som helst!!



Så mycket vackra detaljer, jag önskar att jag hade tagit fler bilder på det!


Bröllopsvalsen:


Tårtan:


På natten släppte vi iväg lyktor:


En sådan lyckad dag och kväll det var! Jag kom hem kl 02, somnade 02.30 och vaknade kl 7.30 så jag har varit lite trött idag, men annars har det varit ok. När jag vaknade i morse började jag fixa lite med bilder jag tagit och sedan städade jag och pysslade här hemma tills det var dags för dotterns musikal igen. Efter det följde jag med mamma och hennes kille för att kolla på ett hus de är intresserade av. Vi avslutade kvällen här hemma med hamburgare och nu pysslar jag med mina bilder igen. Jag har anslutit mig till en sida där folk kan köpa mina bilder. Alla mina 4 bilder hamnade direkt på deras "market" sida och har fått jättebra betyg så det känns kul.
Nu ska jag fixa en stund till, men det blir nog att gå till sängs tidigt idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar