tisdag 5 juni 2012

Ännu en dag man vet vad man har att göra

Ja herregud vad dagarna flyger iväg! Det här skulle vara min "inte göra mycket alls"-dag, men så blev det så klart inte! Jag tog en cykeltur på morgonen och fotade lite längs en liten sjö, bilderna lägger jag ut imorgon! Sedan åkte jag hem och målade lite på huset, så otroligt tråkigt!!!
Innan jag hämtade barnen fixade jag lunch åt mig själv, städade och fixade lite här hemma.
På eftermiddagen fortsatte jag att måla, jag rensade ogräs i rabatterna, bakade en lite tidig nationaldags-rabarberpaj och assisterade sonen i köket. Sedan slängde jag på lite tvätt och grejade lite med bilderna. Ja och så har jag hämtat och lämnat barnen i olika omgångar hela dagen också, och handlat.

Sonen valde att laga mat idag och då blev det nachos med hemmagjord salsa och guacamole:


Här är min och tjejernas paj:


Imorgon är det förhoppningsvis sovmorgon, sedan ska jag och tjejerna tillbaka till sjön och grilla korv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar