onsdag 13 juni 2012

Massage, men till vilken nytta?

Jag var och fick massage igår, jättebra! Jag har varit spänd och haft ont i axlarna länge nu och lyckades inte bli av med spänningarna trots töjningar. Massagen gjorde ont men när jag gick ut var kroppen mjuk och fin igen. Sedan cyklade jag hem och väl hemma insåg jag att jag var lika spänd igen. 500 kr till ingenting med andra ord!!! Typiskt!
Jag tog den här bilden utanför där massören håller till:


Det är en vacker stad jag bor i!

Idag ska båda tjejerna ha med sig kompisar hem från dagis och skola, vi ska också baka inför lillans födelsedagskalas på dagis imorgon. Imorgon kommer också dotterns gudmor, min brors mamma, hit för att kunna vara med på skolavslutningen på fredag.
Fredag är det skolavslutning och då ska hela släkten ner till stan och äta lunch på den restaurang som dottern har valt för examenslunch. Innan det ska bilen lämnas in på lagning.
Lördag är det barnkalas för lillan och dotterns gudmor åker hem igen. Söndag ska dottern på en kompis kalas. Samtidigt måste vi försöka få ordning på huset, panel ska bytas och vi måste måla färdigt.

Om jag inte bloggar jättemycket resten av veckan vet ni alltså varför.

2 kommentarer:

  1. Hej Jill, brukar ju inte kommentera men du ska veta att jag läser din blogg, tyckte det var lite kul (och konstigt för de som inte känner dig)när du skrev "min brors mamma" ha, ha!

    Dina bilder är otroligt proffsiga, du borde slå dig in på den banan, har du lagt upp några bilder där man kunde sälja bilder??

    SvaraRadera
  2. Ha ha, ja men hon är ju min brors mamma. :-D Insåg när jag skrev det att det lät kul!
    Jag vet inga sidor på nätet där man kan lägga ut bilder, kanske skulle kolla runt lite. :-)

    SvaraRadera