onsdag 13 juni 2012

Att pimpa chokladbollar

Imorgon ska lillan få fira sin födelsedag på dagis. Hon fyller ju år på midsommarafton, men imorgon går hon sin sista dag på dagis innan hon tar sommarlov så hon får fira imorgon istället.
Jag ser ju alltid fram emot att få baka och särskilt till många tycker jag är kul så jag har väntat spänt på vad hon ville ha. Så här löd det slutgiltiga svaret:

"Mamma, det är ingen idé att du bakar cupcakes för du vet ju att jag alltid bara slickar bort frostingen och inte äter cupcaksen. Jag vill bjuda  på chokladbollar!"

Vilken fail för någon som jag som älskar att baka! Chokladbollar liksom!!! Ja ja, det gick att pimpa dem med!



Klart lillan ska få som hon vill!

När jag skulle klättra upp på vinden och hämta en låda att ha chokladbollarna i ramlade jag och slog i stegen med båda smalbenen. Trots att jag la på is direkt ser det inte bra ut. Benen kommer att matcha min nya klänning som jag hade planerat att vara fin i på skolavslutningen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar