torsdag 8 september 2011

Jaha...

...då har ytterligare en stressig dag gått. Tjejerna hade premiär på pyttedansen och lillan var eld och lågor. Dottern var inte helt säker på att det var hennes grej, men hon ska fundera på det till nästa gång.

På lördag har jag visning av Aloe Vera produkterna här hemma, ska bli jättekul! Tyvärr verkar det inte vara så många som kan komma, men jag hoppas att de som kommer har trevligt.
Imorgon ska jag baka massa gott att bjuda på på lördag, inte helt fel! Dessvärre hittade jag inte mandelmjöl så det blir till att tillverka eget. Efter att jag har lämnat dottern på skolan imorgon så ska jag åka hem till mormor och låna hennes mandelkvarn. För inte kan man ända sig och baka något annat inte!

2 kommentarer:

  1. Har hon en mandelkvarn? Jag som tjatat i flera år efter en. Nu finns det plötsligt en! Grattis! :D

    SvaraRadera
  2. Ha ha, jag har vetat länge att hon har en.

    SvaraRadera