tisdag 6 september 2011

Det lutar åt en diagnos

Var på NP med lillan idag och vad jag förstod så lutar det åt att det blir en diagnos på henne ändå. De sa sig tro åt vilket håll det lutar, och det kändes både bra och ledsamt samtidigt.
Visst vill jag att de ska hitta hennes problemområden så att andra lättare kan förstå henne och hjälpa henne, men det är ju oerhört sorgligt att hon har dessa besvär och en diagnos gör det liksom så verkligt.

Nu ska jag betona att vi inte har en diagnos än och kanske inte får någon, men som det ser ut idag så blir det så.

Jag måste själv landa i detta, sedan får jag ta ställning till om jag ska dela med mig av det här.

3 kommentarer:

  1. Lilla gumman är ju precis den hon är - med eller utan diagnos! Vår söta lilla E. :-)

    SvaraRadera
  2. Håller med föregående talar, sen vet du ju vart jag finns min vän!
    Kram!

    SvaraRadera