onsdag 15 december 2010

Rent och fint

Städfirman var här idag och gjorde julfint åt oss. Under tiden åkte jag och maken ner på stan för lite mysigt julfika, shopping och senare en ursmarrig lunch med sushi.
Vi köpte en liten present till tjejen som städar hos oss, hon är jättemysig och duktig på att städa.

Nu glänser huset igen och jag vet att jag åtminstone inte behöver damma innan jul.

På fredag har jag och maken bokat julbord för oss två. Maken är ju inte hemma på jul så vi tyckte att det kunde vara trevligt att få äta lite gott tillsammans innan han åker. I år valde vi ett lite annorlunda julbord, nämligen skaldjursjulbord. Istället för köttbullar och prinskorv serverar de krabbklor, ostron och annat gott. Ska bli spännande!

Nu ska Mamasnestmum-taxin fara och hämta sonen på skolan, sedan blir det styrelsemöte ikväll på dagis. Inte så lång tid kvar för mig i styrlesen nu.

1 kommentar:

  1. Låter som en bra plan tycker jag! Hoppas att ni får det supermysigt på fredag!
    Ang styrelsen tror jag verkligen att det kommer bli gott för dig att få avsluta uppdraget! Jag betvivlar inte en sekund att du förmodligen varit den bästa ever på posten, men jag vet ju också vad mycket du haft runt dig och du måste vara rädd om dig!
    Kram!

    SvaraRadera