söndag 26 december 2010

Mellandagsrea

Släppte av tjejerna hos min mormor och åkte ner till stan för att kika lite på mellandagsrean. Hade väl egentligen inga förhoppningar om att hitta något, men det är ju kul att titta.
Plötsligt stod jag framför jackan jag dreglat över sedan i höstas men inte ansåg att jag kunde lägga massa pengar på eftersom jag inte behöver en jacka. Nu hängde den där med en 50%-lapp på!



Jag är MYCKET nöjd!!!

Om ett par timmar kommer en kompis över på lite bubbelbad och vin, sedan ska vi in till stan och se vad den har att erbjuda oss ikväll. Det ska bli jättekul och jag har redan börjat förbereda kvällen.
Mamma kommer och hämtar tjejerna närsomhelst och sonen kommer hem och duschar och åker till en annan kompis än den han sov hos i natt.
Undra om inte mellandagarna är snäppet bättre än själva julen?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar