måndag 13 december 2010

Lucia

Som alltid väcktes födelsedagsbarnet med frukost och paket på sängen:



Efter ha blivit firad på dagis med åkte vi hem och vilade lite, sedan tillbaka till dagis för luciafirande:





Den som fyller år hos oss får välja middag och dotterns val föll på olivmackor från Subway. Dessutom krävde hon att de skulle intas som en picnic på golvet här hemma:



Jag har haft så vansinnigt ont i huvudet idag och inga piller hjälper. När tjejerna var i säng gick jag ut i -11 graders kyla och badade bubbelbad i 38 gradigt vatten. Jag tror att det gjorde nytta, om inte annat var det underbart att ligga och titta upp på detta:



Jag måste bli av med den här hemska förkylningen så jag har bestämt att jag stannar i sängen hela dagen imorgon!

1 kommentar:

  1. Hoppas verkligen förkylningen vänder, huvudvärken lättar och att födelsedagsbarnet haft en kanondag!
    Kanske en fika framåt helgen om ni har tid?
    Kram!

    SvaraRadera