söndag 12 december 2010

Kalas för dottern

Eftersom dottern fyller imorgon då det är luciafirande på dagis firade släkten henne idag. Det har varit en bra dag med mycket matlagning och bakning, men tyvärr har min förkylning tagit fart igen.
Här är lite bilder från dagen.

Pepparkakscupcakes med skumtomtefrosting:



Jag gjorde så att det räcker till dagis imorgon också.







Mysmiddag med mina kära:



Fisk- och skaldjurgryta:



Vackra lillan:



Vackra dottern, kanske sista bilden på henne som 4-åring?!



Nu laddar vi inför den riktiga födelsedagen imorgon.

2 kommentarer:

  1. härliga bilder! jag förstorade den när ni sjunger för K och började fnissa när jag såg G:s evil-smile hahaha... Ser ut som att han tänker "ta du kort bara, så kastar jag mig över cup cakesen vilket ögonblick som helst" :D

    SvaraRadera
  2. Norpar en bit Pepparkakscupcakes &...
    Säger ♥-ligt Grattis till den söta 5-åringen/Kram!!!

    SvaraRadera