söndag 21 november 2010

En vintersöndag

Simskola som vanligt på söndagarna. Simläraren sa att alla i dotterns grupp ska få prova att ta märken nästa gång och först då bestämmer hon om någon ska få byta grupp till en svårare. Sedan sa jag vad dottern heter och då skrattade hon och sa att det redan är bestämt att hon ska få byta, hon kan ju redan allt de gör i hennes grupp.
Den ungen är ett vattendjur utan dess like. Hon var djupt besviken över att hon inte fick hoppa från trampolinen idag och ungen är ju faktiskt bara 4 år! Jag får väl åka till badhuset med dem någon dag så att hon får hoppa sig trött.

Lillan har hamnat i en trotsperiod som inte går av för hackor. Man brukar säga att en bild säger mer än 1000 ord och jag ger er den här bilden och lämnar ämnet:



Efter badet åt vi supermumsig middag hos mamma, vad mer kan man begära än underbar mat och mysfaktor 10 i mammas mysiga hem?!
När jag kom hem tog jag på mig typ alla kläder jag äger och gav mig ut på en kvällspromenad. Den blev längre och jobbigare än jag tänkt mig, men inget går upp mot synen av ett vinterlandskap:



Veckan kommer blir stressig som bara den med massor att göra. Ändå har jag inte skola...
Nu ska jag säga hejdå till maken som åker på jobb i natt, då får man alltså glatt klara sig själv i 2 veckor igen.

1 kommentar:

  1. Så söt tjejja ♥...
    Du har fått mail från mig men du har annan Snö ser ja :)

    SvaraRadera