torsdag 18 november 2010

Äntligen är de värsta dagarna över

De sista två dagarna har varit helt galna! Hur mycket som helst att göra!

Kom hem vid 23-tiden igår och somnade inte förrän kl 01. 6.30 vaknade lillan så det var bara att inse att man inte skulle få mer sömn.
Tillbringade en hel dag i skolan med att massera, det är riktigt jobbigt! Hemma strax innan kl 16 och satte då genast igång med maten, hemmagjord pizza med mozarella, parmesan, små chorizo och annat gott.
Efter maten tog jag en kvällspromenad med en kompis och så hem och sätta en pepparkaksdeg med tjejerna:





Imorgon kommer det att lukta pepparkakor på hela gatan här. Vi får baka på förmiddagen, för kl 13 ska jag på möte i sonens skola. På eftermiddagen kan vi dekorera dem, jag har typ ett helt förråd med kristyr och små godisar att dekorera med.

Nu klipper jag med ögonen och har svårt att behålla fokus på skrivandet så jag antar att det är dags att gå och lägga sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar