tisdag 23 november 2010

Ärlighet lönar sig

Förra veckan beställde jag tillbehör till min iPhone från en webb-butik. Billaddaren var slut och skulle skickas den här veckan, men resten kom förra veckan. Igår kom min billaddare, och allt annat som jag redan hade fått en gång. Jag kontaktade dem och erbjöd mig skicka tillbaka sakerna, och som tack för ärligheten i ärendet kommer jag att få 50% rabatt på nästa order från dem upp till 1000 kr.
Det tycker jag var generöst och bra service!

Jag kan varmt rekommendera butiken så behöver ni mobiltillbehör eller annat kul så titta in här på Prylmecka

2 kommentarer:

  1. Jag är också sugen på en ny telefon! Är du nöjd med din Iphone?? Har du nåt abonnemang eller kör du kontantkort?

    SvaraRadera
  2. Jag är mycket nöjd med min iPhone. :-) Mycket roliga finesser och lätt att använda. Dessutom tycker jag att batteritiden är bra trots att man använder den mycket.

    SvaraRadera