onsdag 23 juni 2010

En bra dag

Maken stack till grannstaden i morse för att hämta hem mina ringar från gemologen. Vi köpte ju mina vigselringar i Kanada när vi gifte oss och de är ganska ovanliga här så vi tyckte att det var viktigt för försäkringarna att ha papper på hur mycket de är värda här. Det enda jag vill säga om det är att det var ett mycket bra köp.

På kvällen åkte vi till en utomhusrestaurang vid vattnet och åt gott i solen. Barnen lekte i lekparken och till och med sonen var nöjd över att komma ut.




När vi kom hem upptäckte jag att jag fått besked om den sista tentan jag gjorde. Jag klarade den!!!! Nu är jag klar med hela terminen och har inget som släpar efter!

Undra om man ska ta sig ett glas mousserande i badet för att fira?!

1 kommentar:

  1. Vilken bra dag du fick! Äntligen kan du koppla av riktigt och ha ditt sommarlov! ;-) Fast filmsnutten gick inte att se... Kram!

    SvaraRadera