tisdag 29 juni 2010

Dagarna rullar på

Jag vet inte riktigt var dagarna tar vägen, men fort fort försvinner de och jag tycker inte att jag hinner hälften av det jag vill göra. Med tanke på att jag inte ska göra för mycket nu så lägger jag ut aktiviteterna så att det inte blir allt för mycket på samma dag.
Mitt humör har varit bra de sista dagarna. Datorn och telefonen går varma med folk som vill träffas och hitta på roliga saker, sådant gör att man mår mycket bättre. Jag ska verkligen försöka hinna träffa alla er jag lovat att träffa, men jag behöver hjälp att strukturera upp träffar, era dagar kanske är längre än mina som bara försvinner?!

Idag har jag shoppat och min mamma har lekt med barnen. Det blev toppar, baddräkt och matchande strandklänningar till mig och tjejerna. Efter shoppingen köpte jag med thaimat och så satt jag, mamma och tjejerna i en park i stan och mumsade och åt i värmen.

Den här veckan kommer att bjuda på massa kul, inhandling av lite mer trädgårdsblommor imorgon, jordgubbsplockning på torsdag och träff med släkt och vänner i helgen. Värmen verkar ju ha kommit för att stanna också så det blir nog stranden några dagar med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar