lördag 19 juni 2010

Barnfri kväll

Igår sov tjejerna hos mamma så jag och maken hade bokat bord på en fin restaurang i stan.
Maten var underbar och trots kroppsliga besvär var det skönt att komma ut.





Efter maten funderade vi på om vi skulle ta en sista drink, men bestämde istället att vi skulle åka hem och bada bubbelbad. Det duggade och var riktigt kyligt ute så det kändes skönt att krypa ner i badet med mousserande vin och jordgubbar. Eftersom vattnet är ca 37 grader gör det ingenting att det duggar lite.

Enda trista var att jag, trots att jag kände mig fin i nya kläder, såg ut som ett freak. Så här ser min hals ut efter ingreppet:



Så kan man ju inte se ut på restaurang så jag fick dölja det med stora kompresser. Jag antar att folk misstänkte att det var något mycket värre som hade hänt mig än borttagning av leverfläckar, för alla stirrade chockat på mig överallt. Jag satt med ryggen mot folket i restaurangen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar