tisdag 8 juni 2010

Bye-bye högt blodtryck

Nu är det så mycket kul som händer runt om mig att jag tror att jag snart kan vinka hejdå till mitt höga blodtryck. Maken kommer hem i natt och nu ska jag unna mig tid till mig själv och sådant som gör mig glad. Har jag riktig tur kanske jag kan tjata till mig barnvakt en kväll så att jag och maken kan cykla in till stan och äta middag. I så fall vet jag var vi kommer att gå, den libanesiska restaurangen i stan utan tvivel!! Herregud vilken smakupplevelse det var sist!

Trevliga besök från fjärran länder och familj/släktmys är inplanerat den närmsta tiden, kunde inte bli bättre! Jag älskar att ha huset fullt i folk!

2 kommentarer:

  1. Barnvaktsvolontär anmäler sig!!! ;-)

    SvaraRadera
  2. Mmm! Libanesiskt går inte av för hackor!

    SvaraRadera