tisdag 24 juni 2008

Vin på en måndag

Igår var en gammal kompis här på lite vin och prat. Nu i efterhand kan jag säga att jag inte borde ha druckit vin alls eftersom jag var på tok för trött för alkohol. Jag tänkte att det inte gjorde något eftersom tjejerna nu sover till kl 7.30 varje morgon, så jag stannade uppe lite sent och då vaknar lillan kl 6 i morse!
Efter en halvliter färskpressad juice med antioxidanter var jag på hugget igen.

Annars händer verkligen ingenting här hemma idag. Vi slöar oss igenom dagen och inväntar att sambon ska komma hem.

Jag och sambon tjatar med varandra i telefon om hur jobbigt det är nu. Han är trött på att jobba och jag är trött på att vara ensam med barnen. Hoppas att han kommer hem på fredag, dock lutar det inte åt det just nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar