söndag 29 juni 2008

Lekparksbus

Igår var vi hos min mamma och fikade. Barnen älskar att vara där och de två äldsta vill alltid sova kvar. Att åka till mamma är liksom mer poppis än att åka till IKEA, vilket inte säger lite, de har ju hotdogs där!!
När vi skulle åka hem tog vi en tur förbi lekparken vid mamma.
Lillan ville bara åka rutchkana och gjorde det ca 259 ggr. Det blir lite tröttsamt att lyfta upp och hålla i när hon åker ner hela tiden och i ett obevakat ögonblick ramlade hon ner från lekställningen. Jag höll fortfarande i henne i armen så hon gjorde sig inte illa, men rädd blev hon. Nu kanske vi inte har problemet med att åka rutchkana hela tiden?!



Stora tjejen älskar lekparken och far som en virvelvind runt och provar allt och genom det sin balans och styrka, tur att svärmor har köpt en lekställning till henne som hon kan leka med i Kanada.



Min vackra son satt på taket till lekställningen och tronade, jag älskar de här korten jag fick på honom.





Idag ska stora tjejen klippa sig och vi ska också till sömmerskan och hämta klänningen. Sedan ska vi ta en fika med lillans gudfar, som faktiskt är son till just sömmerskan.
I morgon börjar vår extremt stressiga vecka, men nästa lördag sitter vi i ett plan på väg till min sambos hemland, och platsen där vi ska gifta oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar